Cut The Shit

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Cut The Shit

Connecting people

3 posters

Miten olla seksuaalinen?

Lorentz Cinnamon
    Lorentz Cinnamon

Viestien lukumäärä : 135

Miten olla seksuaalinen? Empty Miten olla seksuaalinen?

Viesti  Lorentz Cinnamon To Joulu 03, 2009 9:00 am

Moro!

Tässä viimeset pari viikkoa minulla on ollut suurin panostus minun työhöni. Olen tällä hetkellä Soneralla kenttämyyjänä heidän pisteessä Järvenpäässä ja Keravalla. Työ joka tuntuu olevan hauskempaa päivä päivältä. Työhön kuuluu ihmisten/asiakkaiden kontakti luominen, mielenkiinnon nostaminen, "eskalointi" ja cloussaus: Termejä jota oikeasti tässä työssä tulee käytettyä, ja tämä tosiaan minulla hauskaa sillä sehän on suureksi osaksi samoja termejä ja osia jota tulee käytettyä naisten pokauksessa.

Moni asia on tosiaan samanlaisia, tai ainakin kaksi hyvää vertailu kohdetta. Työssäni tulee käyttää sitä henkilökohtaista karismaa, itseluottamusta ja vakuuttuvuutta jota tulee myös käytettyä paljon pelikentillä kun sitä pokaa naisia. Työssäni minun myös tulee viemään ja ohjailla sitä asiakasta paljon samalla menttaliteetillä mitä tulee naisten kanssa. Siitä tullaan myös siihen aiheeseen minkä haluan ottaa esille.

Tämän työn avulla on tullut mieleen juttuja jota minulla viime aikana on hiukan jäänyt puuttumaan minun suhtaamisessa naisia kohtaan. Se on se miten olla seksuaalinen.

Viimeiset kuukaudet ennen kun muutin Ruotsista tänne, niin minä tämän jutun sain ihan uudelle tasolle. Opin olemaan erittäin seksuaalinen kun minulla oli viehättäviä naisia ympärilläni. And I liked it!

Miten olla seksuaalinen oikealla tavalla? Tai ei edes kenties oikealla tavalla? Miten vaan olla seksuaalinen?

Mitä sanoa? Mitä tehdä? Miten liikkua?

Opettelin silloin käyttä erittäin kovaa seksuaalista tasoa, joskus jopa rajumman tason kinoa ja dominointia. Tässä en nyt puhu mistään hipelöimisestä tai olla epäkohtelias muijaa kohden. Sinäsä olemalla se dominoiva ja johdatteleva puoli siinä kanssakäymisessä.

Ole se jätkä joka ottaa häntä kädestä kiinni ja näyttää miten pitää hauskaa. Ole se joka suutelee häntä dominoivasti, eikä se joka pysyy paikalla epäröimässä. Ei tarvitse kysyä sitä suudelmaa, vaan just do it!

Seuraavalla kerralla kun sinulla on mukava ja hyvä keskustelu muijan kanssa, niin pyri pudottamaan pari kunnon verbaalista pommia. Sano hänellä juuri sen minkä haluat tehdä hänen kanssaan. Sano että haluat heittää hänet siihen pöydän päälle, repiä häneltä pikkuhousut häneltä pois ja pistää kyrpäsi hänen vittuun. Tuskin hän siitä sen takia lähtee juoksemaan, vaan oikeesti jää siihen kanssasi juttelemaan. Siinä vaiheessa hän on jo miettimässä että voisiko hän tosiaan mennä kanssasi sänkyyn. Nainen halua sen miehen joka tietää minkä haluaa, ja pystyy oikeasti sanomaan myös sen minkä haluaa.

Miksi ei myös koittaa tämmöistä kun teidän kanssakäyminen alkaa laantumaan. Miks ei? "You miss 100% of the shots you don't take" niinkun Gretzky olisi sanonut.

Silmäkontakti on juttu joka saattaa olla ratkaiseva myös. Seuraavalla kerralla kun olet baarissa ja juttelet jonkun viehättävän mimmin kanssa, niin pistä paras hymynne naamalle, pidä turpasi kiinni ja vaan kuvittele siitä miten olisi panna häntä samalla kun katsot häntä suoraan silmiin.

Rakkaudella

//Jens
    allue
    allue

Viestien lukumäärä : 123
    Ikä : 35

Miten olla seksuaalinen? Empty Vs: Miten olla seksuaalinen?

Viesti  allue Pe Joulu 04, 2009 6:46 am

Lorentz Cinnamon kirjoitti:Moro! Miten olla seksuaalinen oikealla tavalla? Tai ei edes kenties oikealla tavalla? Miten vaan olla seksuaalinen?

Moro! hyvä ja aiheellinen threadi ja paljon hyvää ja hyödyllistä kamaa olet heittänyt, kiitos siitä.

Mielestäni kuitenkin tästä aiheesta voisi kirjoittaa vielä syvemmin ja analyyttisemmin. Esimerkiksi, mikä on dominoivaa, mikä on seksuaalista ja mikä EI ole ja vaikkapa esimerkkien avulle pyrkisi saamaan sen eron selväksi. Mikä on rajumman tason kinoa? Tulisiko kinolla olla selvä tarkoitus vai pelkkää "just kino her mad"? jne.. kaikki nämä asiat mitä aloittelija ei tiedä tai on epävarma, tulisi mielestäni heittää tänne.

Kirjoittelen itse tänne omia mielipiteitäni lisää kun aikaa on, kohta on mentävä töihin, joten viestin kirjoitus ei tule nyt onnistumaan.
    Lorentz Cinnamon
    Lorentz Cinnamon

Viestien lukumäärä : 135

Viesti  Lorentz Cinnamon Ma Joulu 07, 2009 3:58 am

Mielestäni se ei nimenomaa tarvitse sitä syvempää selostusta, sillä sen seksuaalisuuden nähden ei tarvitse tehdä mitään monimutkaisempaa.

Yksinkertaisesti sen aan tekee näyttämälla ja sanomalla mitä haluu tehdä. Otat häntä kädestä kiinni, ja näytät miten pitää hauskaa. Ota ja nosta hänet olkapään päälle ja kanna hänet nurkkaan jossa suutelet häntä. Kuiskaat hänen korvaan ja kerrot miten saisit hänet tulemaan ensteksi klitoraalisesti ja sitten vaginaalisesti.

Se dominoiva asenne syntyy nimenomaa siitä kun pystyt näyttää ja sanoa tasan tarkkaan mitä haluat tehdä.
    HIENOMIES1234

Viestien lukumäärä : 4

Viesti  HIENOMIES1234 Ti Toukokuu 03, 2011 8:08 am

"pidä turpasi kiinni ja vaan kuvittele siitä miten olisi panna häntä samalla kun katsot häntä suoraan silmiin".

Toi on kyl sellane mitä pitää kokeilla. Lopettaa va puhumisen jossai vaihees ja tekee noin, uskon et saa sellasen seksuaalisen jännityksen päälle aika hyvin tolla taktiikalla.

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 1:19 am