Cut The Shit

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Cut The Shit

Connecting people

3 posters

State control

S
    S

Viestien lukumäärä : 55

State control Empty State control

Viesti  S Pe Loka 23, 2009 7:22 am

Kuuntelin äsken Lorentzin lähettämän audio-setin staten ja focuksen hallinnasta, mikä oli tosi hyvä! Pähkinänkuoressa statea kontrolloidaan focuksella -> jos keskityt hyviin asioihin niin sulle tulee hyvä mieli. Ja focusta kontrolloidaan KYSYMÄLLÄ itseltä oikeanlaisia kysymyksiä! Sen sijaan, että kysyisit itseltäsi kaatuneen setin jälkeen että miksi mulle käy aina näin/miksi kukaan ei tykkää musta niin kysy itseltäsi, että mitä opit tästä uudesta kokemuksesta etkä enää toista samaa virhettä.

Ymmärrettyäni tämän periaatteen haluaisin, että kokoamme tähän threadiin itseään hyödyttäviä kysymyksiä. Kysymyksiä, jotka nostavat omaa statea klubille lähdettäessä ja klubin sisällä. Kaikkihan me tiedämme, että asiat sujuvat paremmin jos itsellä on hyvä mieli Wink

Itse olen kontrolloinut tähän mennessä omaa statea suht onnistuuneesti ennen klubille lähtöä näin:

- Kuvittelen jo etukäteen, että tiedossa on täysin uudenlainen ilta uusine kokemuksineen. Jokainen uusi kokemus on parempi kuin kotona istuminen. Kaikista uusista kokemuksista jää muistoja, ja muistot tuntuvat aina hyviltä - olivat kyseessä sitten huonot tai hyvät kokemukset. Jos ilta päättyy hyvin (mihin pyrin uskomaan ennen klubille lähtöä), niin minulle jää paljon iloisia muistoja illasta ja rikastutan omaa elämääni. Jos ilta menee C&B merkeissä ja setit kaatuvat tavalla tai toisella, niin silti opin jotain illasta kantapään kautta ja pystyn myöhemmin välttämään vanhoja virheitäni.

- Kehitän mielikuvia mielessäni best-case scenariosta. Kun lähden kavereideni kanssa liikkeelle, niin tiedossa on helvetin hauska ilta! Kuvittele mielessäsi, mitä kaikkea hauskaa voi klubilla tapahtua (vertaa vaikka aiempiin loistaviin iltoihin).

- Tavotteiden asettaminen. Viimeksi asetin tavoitteeksi 10 settiä ja focusoin siihen paljon ennen liikkeelle lähtöä. Auttaa saavuttamaan tavoitteet, jos mietit paljon asiaa. Tätä voi jatkaa tavoittelemalla hauskaa iltaa - yritetään keksiä tapoja, miten jokaisesta illasta voi tehdä hauskan.

- Vaikka lähden siis ulos yksin tai tylsemmässä seurassa, niin käytän silti aivojani vain hyvien lopputulosten ajatteluun - mitä kaikkea hienoa voi silti tapahtua...

- Hymyilen ulos lähdettäessä, sekin vaikuttaa mielialaan. Ei mikään leveä tekohymy, vaan luonnollinen pieni virne naamalle.

Itse klubilla en ole vielä ilmeisesti kysynyt itseltäni oikeita kysymyksiä. Olisi hauska porukassa keksiä kysymyksiä, jotka auttavat saavuttamaan toivoton lopputuloksen. MITEN saada muija nauramaan, kuinka tehdä tästä hauskaa jne.
    Olen kysynyt itseltäni joskus klubilla edellä mainittuja kysymyksiä, mutta en keskity kysymyksiin tarpeeksi jotta osaisin vastata niihin. Ehkä ensimmäinen hyvä kysymys onkin, että mitä minä teen täällä?

Ja vielä innergameen liittyviä kysymyksiä. Saatan siis tosiaan alustavasti alitajuntaisesti ajatella, että en ole samalla tasolla muijan kanssa/en ole seksuaalinen olento. Tämä johdattaa tavalla tai toisella minut kysymään vääränlaisia kysymyksiä:

Miten lähestyä muijaa ilman että tulen torjutuksi? (oletan siis, että tulen torjutuksi ellen tee jotain ihmeellistä taikatemppua herättääkseni muijan kiinnostuksen)
    Kuinka kysyä yllä oleva kysymys siten, että lähtökohtana on se, että olen coolest motherfucker on this planet?

Olen arastellut myös KC:ta; Kuinka luon seksuaalisen viban, jotta voin suudella? (oletan, että en ole itsessään seksuaalinen tai seksuaalisesti viehättävä ja suudelman arvoinen).

Uskon siihen, että kysymällä kysymyksiä oikealla tavalla itseltään pystyy muuttamaan core beliefejään ja omaa innergameaan tällä systeemillä. Keksikäämme veljet siis parhaita mahdollisia kysymyksiä itseltämme, joilla parantaa omia sisäisiä uskomuksia ja statea klubilla/ennen klubille lähtöä! Hyvällä statellahan alitajuntaisesti kysyy jo itseltään oikeita kysymyksiä naisia lähestyttäessä...

Innergame-kysymyksiä voi kysellä itseltään vaikka joka aamu, ja statea kohottavia kysymyksiä klubilla ja ennen klubille lähtöä. Ideoita kehiin jätkät!

Viimeinen muokkaaja, S pvm Pe Loka 23, 2009 7:27 am, muokattu 1 kertaa
    S
    S

State control Empty Vs: State control

Viesti  S Pe Loka 23, 2009 7:25 am

Mulla siis itsellä usein ongelmana se, että stateni laskee vasta klubilla. Usein ulos lähtiessäni osaan jotenkin rakentaa itselleni positiivisen fiiliksen kysyessäni itseltäni näitä asioita. Klubilla sitten limiting belieffit näkyvät ja saatan helposti romahduttaa oman stateni kysymällä itseltäni alitajuntaisesti vääränlaisia kysymyksiä (eli kysymyksiä, jotka olettavat itsestäni negatiivisia asioita). Esimerkkejä näistä kysymyksistä annoinkin jo ensimmäisessä postissa. Mutta tosi tärkeä aihe siis!
    McLovin
    McLovin

Viestien lukumäärä : 100

Viesti  McLovin Pe Loka 23, 2009 8:58 am

Ymmärrän täysin ja kärsin itsekkin samasta vielä nykyäänkin.. Olen huomannut että aluksi saatat tehdä sen pakollisen setin avaamisen (rutiinina) ja sen jälkeen menet istumaan jne. En sano että se on huono asia, mutta liike on aina parempi - - parempi vaan pysyä liikkeessä. Esimerkiksi leikkiä vaikka piilosta baarissa. Very Happy Jotenkin kuin pysähtyy niin on aikaa miettiä asioita ja menee pään sisälle (state control) ja monesti state laskee. Sitten seuraavana päivänä on hyvä purkaa edellisen päivän saldo.

Pysähtyminen ja istuskelu ei ole pahasta, jos on jonkin sortin state control IMO.. Armejasta esimerkki: Kun jotain tehdään, niin harvemmin vituttaa, vaan on ihan hyvä fiilis, mutta sitten kuin liike lakkaa ja jää paikoilleen, niin rupeaa miettimään homma järjettömyyttä ja niin päinpois. Vaikea selittää mutta toivon että ymmärrät pointin.

En nytten kiellä istahtamasta, mutta silloinkin kannattaa antaa aivoille virikkeitä, että ne eivät rupea itse viihdyttämään itseään. Esim. sen Chode kaverin kanssa rupeaa profiloimaan ihmisiä. kuinka se Yamaha-paitainen kaveri haluaa viestittää misuille että sillä on prätkä ja naureskella kuinka se nojailee baaritiskiin... Tiedän että muiden arvosteleminen on tyhmää, mutta sekin on vain jokin virike aivoille ja jos se ei vaikuta omiin beliefeihin, niin who cares.

Joo-o.. ei saisi kirjoittaa näin väsyneenä yhtään mitään.
    S
    S

Viesti  S Pe Loka 23, 2009 9:35 am

Kyllä tajuan McLov sun pointin Very Happy kyl toi sun inttiesimerkki pätee, olinha mäki siellä peräti 2,5vk Razz Ton yhen mikun kanssa vaan vaikea virkistää itteään tollasilla virikkeillä, sillä kaveri on aika poissaoleva ja alhaisella statella käytännössä aina Very Happy Noh, ehkä tiedät itsekin että semmosten "masentuneiden" ukkojen kanssa vaikea alkaa kommunikoimaan pirteästi..
    Drama
    Drama

Viestien lukumäärä : 99
    Ikä : 35

Viesti  Drama La Loka 24, 2009 2:50 am

S kirjoitti:Miten lähestyä muijaa ilman että tulen torjutuksi? (oletan siis, että tulen torjutuksi ellen tee jotain ihmeellistä taikatemppua herättääkseni muijan kiinnostuksen)
    Kuinka kysyä yllä oleva kysymys siten, että lähtökohtana on se, että olen coolest motherfucker on this planet?

Ei ole mitään varmaa keinoa lähestyä tyttöä ilman, että tulee torjutuksi. Asiaan voi vaikuttaa moni asia, kuten tyttö seurustelee, sillä on huono päivä, sitä jännittää puhua sulle ja siten vaikuttaa etäiseltä tai töykeältä jne jne. Very Happy

Kun ajattelet, että olet ''coolest motherfucker on the planet'' niin haittaako sinua oikeasti, että sait ''pakit''? Ei, se on tytön menetys ei sinun Wink Ja miten tulkitset pakit? Mitä jos tytöllä on järjetön bitch shield päällä? Itse en ainakaan luovuta siihen(bitch shield) vaan tämä, jopa lisää kiinnostustani tyttöä kohtaan ja jatkan kyntämistä. Tämä on tietysti yksilöllistä, esim. allue, jos olen ymmärtänyt oikein ei välitä kyntämisestä?

Mutta siis nämä ovat päänsisäisistä asioista kiinni hyvin pitkälti ja todella hyviä huomioita ja pointteja ketjun avauksessa! Kerron omista kokemuksistani piakkoin tähän ketjuun Wink

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 1:11 am