Cut The Shit

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Cut The Shit

Connecting people

Dance Game!

Lorentz Cinnamon
    Lorentz Cinnamon

Viestien lukumäärä : 135

Dance Game! Empty Dance Game!

Viesti  Lorentz Cinnamon Ke Maalis 18, 2009 9:38 am

Dance Game… Saattaa olla hiukan hankala aihe käsitellä tällä tavalla. Parasta olisi näyttä livenä miten tämä homma sujuu parhaiten. Eräs wingmani näytti minulla yhden erinomaisen tanssin, joka hyvin näyttävä ja hauskan näköinen. Erittäin yksinkertainen tanssi myös.

Dance gameen olen paneutunut vähän enemmän mitä aikasemmin. Oltuani ulkona torstaina, perjantaina ja lauantaina on tullut merkittäviä tuloksia just tanssilattialla. Olen sen huomannut että kuinka helppoa peli tanssi lattialla onkaan kuhan vain uskaltaa. Deittailen tällä hetkellä kahta muija jotka minä kummatkin nappasin tanssilattialta viikonloppuna.

Dance Gamella on monta erittäin hyvää puolta. Olin viikonloppuna töissä 20 tuntia ja nukkunut yhteensä 9 tuntia, niin luulis että energia ja state olisi ollut erittäin alhaalla tämän takia, mutta eipä ollut. Siitä saan kiittää dance gamee. Sillä tanssiminen on erittäin kätevä nostaakseen statea. Pari näyttävää tai hauskaa tanssia pyörimään. Tai sitten pelkkä hyppiminen tanssilattialla saa staten hauskalla tavalla heti nousuun.

Olen saanut tämän dance gamen jotenki kuntoon nyt, toki meillä on täällä pari kunnon guru jonka sen osion hoitaa erittäin hyvin. Henrix minun erittäin hyvä ystävä ja wingmani hoitaa dance gamen erinomaisesti. Hän harrasta hiukan nykyaika tanssia, jonka avulla hän sitten osaa tehdä isoja ja näyttäviä liikkeitä. Saatta muitten mielestä näyttää jopa hiukan typerältä… mutta mikäs siinä jos se ei häntä haittaa. Sillä hän saa tanssilattian katseet kohdistuvan häntä kohtaan koska ei välitä siitä mitä muut ovat mieltä hänen tanssityyllistään. Itsekkin olen oppinut pari näyttävä tanssityyliä jolla saa enemmän huomiota.

Tässä sitä tullaan tärkeään kohtaan. Vaikka ois mitkä tanssiliikkeet niin ei se silti tule auttamaan sitä closeausta tanssilattialla kokonaan. Yhellä minun wingmaneilla on pienempi ongelma tämän kanssa tähän menneessä, toki hän ei ole ollut tässä touhussa mukana kovinkaan kauan. Hän on harrastanut street dancea jo 5 vuotta. Osaa kaiken maailman liikkeet.. moonwalkit sun muut. Siltä minä joka ei koskaan ole ottanut tanssitunteja muutakun se mitä koulussa on tultu tanssia, closea paljon enemmän mitä hän tekee. Hänen ongelmana on se että hän ei oikein uskalla closeata. Hän ei myöskään oikein uskalla olla tarpeeksi dominoiva eikä aina ota kiinni HBsta kiinni ja sitten pyörittää häntä.

Tämän taas Henrix hoitaa erittäin hyvin, toki hänellä on myös enemmän kokemusta. Henrixiä olen katsonut ja seurannut hyvänä esimerkkinä, myös Ozzien viisaat sanat on auttanut minua ”Just CLOOSE!” Hyvä huomio tehdä on se että ei saa liian kauan pelkästään tanssia. No dancing monkey syndrome!

Yritän nyt selittää miten minä sain pyydystettyä yhden naisen perjantaina oltuani tanssilattialla. Madonnan kanssa päätettiin mennä tanssilattialle. Pistettiin meidän näyttävät tanssiliikkeet pyörimään. Pientä hyppelyä, ja vips oli state taas kova. Siinä sitten nähdään kaks mimmi tanssia siinä meidän vieressä. Madonna ottaa toista kädestä kiinni, ja minä sitten otan sen toisen.

Päättäväisesti otan häntä kädestä kiinni. Pienikin epäröinti niin asiasta ei olisi tullut yhtään mitään. Pyöritän pari kertaa, sitten otan lähelle tanssimaan lusikoiden, hänen selkä minua vastaan. Otan sitä kummastakin kädestä kiinni, ylös syliin pyörien. Hän tykkäs, siispä minä jatkoin. Pistin taas maahan, pyörittäen. Sitten taas ylös syliin, tällä kertaa sillein että hänellä oli hänen jalat minun ympärillä sidottuna. Kallistan häntä taakse päin, samalla kun työnnän hänen päätä taaksepäin päästäkseen nuolasemaan hänen kaulaa. Yhä hän on minun syllisäni, ja vielä enemmän kiimainen. Kallistan häntä jälleen, tällä kertaa sitten kiss close.

Ei oltu tähän menneessä sanottu sanaa toisillemme, pelkästään tanssittu. Samalla kaavalla tuli vedettyä lauantaina, jolloin tuli kaksi uutta nopeata KCta tanssilattialla.

Hyvin helppoa closeata tanssilattialla kuhan haluaa ja uskaltaa. Tiedän että tanssin ainoastaan silloin kun haluan tanssia.

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:33 am