Cut The Shit

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Cut The Shit

Connecting people

2 posters

Avauksia ja keskustelun aloituksia

Drama
    Drama

Viestien lukumäärä : 99
    Ikä : 35

Avauksia ja keskustelun aloituksia Empty Avauksia ja keskustelun aloituksia

Viesti  Drama Su Helmi 15, 2009 10:07 am

Keskustelun avaamisen hallinta naisten kanssa on tärkeä osa menestymiseen naisten kanssa. Jos tämä osa-alue elämästäsi ei tunnu luontevalta sitten sinun kannattaa aloittaa keskustelun käynnistäminen jokaisen henkilön kanssa, jonka kohtaat päivän aikana. Olkoon se sitten kassatäti tai tuntematon ihminen hississä. Olonsa mukavaksi tunteminen keskusteluissa ja lähestymispelon ylitsepääsemisen on ’’välttämättömyys’’.

Keskustelun aloittaminen naisten kanssa

Koska olet tuntematon, kun lähestyt ja aloitat keskustelun naisen kanssa hänellä tulee olemaan välittömästi kaksi ajatusta päässään ’’Kuka toi on?’’ ja ’’Kuinka kauan hän viipyy tässä?’’. Hän saa selville keskustelusta kuka sinä olet ja sinä voit helpottaa hänen ajatusten kulkua ilmoittamalla hänelle ’’valheellisen’’ aikamääreen kuinka kauan aiot viipyä keskustelussa.

Kun menet juttelemaan naisille sinun päätavoitteesi on tuntea olosi kotoisaksi ja itsevarmaksi ja näin sinun ei tarvitsisi käyttää valmiita avauksia, mutta opettelemisprosessissa sinulle tulee usein ’’tyhjiä hetkiä’’ jolloin et saa sanottua sanaakaan ja valmiit linet auttavat sinua näinä hetkinä. Ajan kanssa tietenkin keksit omat lauseesi ja sanasi, mutta aluksi sinun todella vaikea keksiä mitään sanottavaa. Tässä on muutama jippo jään rikkomiseksi keskustelussa.

Epäsuora avaus

Niille, jotka ovat vasta aloittaneet, mielipideavaukset ovat luultavasti sopivampia kuin muut.

Sillä mitä sanot epäsuorassa avauksessa ei ole mitään seksuaalisia viitteitä eikä se viito muutenkaan, että olisit millään tavalla kiinnostunut henkilöstä jolle puhut. 95%-jätkistä tekee tämän virheen, kun he aloittavat pick upin. He antavat aivan liian paljon huomioita naiselle ja näin nainen yleensä luokittelee pokaajan ’’oudoksi’’ mieheksi, joka yrittää liian kovasti. Epäsuora avaus on yksi tapa vältää tämä skenaario. Yksi tapa käyttää epäsuoraa avausta on esittää (mukamas, voi se tosin ollakin spontaani niin se on parempi) spontaani kysymys naiselle Tässä muutama esim:

1.) Onko normaalia, että tytöt penkovat miesten tavaroita? Yksityiskohtainen selitys linkkiä painamalla tekstin lopusta!
    2.) Kummat valehtelevat enemmän, miehet vai naiset? Yksityiskohtainen selitys linkkiä painamalla tekstin lopusta!
    3.) Mistä, onko mies on homo? Yksityiskohtainen selitys linkkiä painamalla tekstin lopusta!
    4.) Jos sä seurustelet ja suutelet jotain toista, onko se pettämistä? Yksityiskohtainen selitys linkkiä painamalla tekstin lopusta!
    5.) Ei vittu… Näitteks te ton kissatappelun ulkona? Yksityiskohtainen selitys linkkiä painamalla tekstin lopusta!

Loput 5 avausta löydät tekstin lopusta löytyvästä linkista.

Suora avaus

Suoria avauksia käytetään yleensä, kun sisäinen peli(lue. Inner game) on hyvin hallussa. Moni käyttää loppuun kulunutta ja merkityksettömiä suoria avauksia kuten ’’Voinko tarjota sinulle juoman?’’ tai ’’Sinä olet niin kaunis!’’, nämä eivät yksinkertaisesti toimi. Lisättäköön, että koska naisia lähestytään yllä listatun kaltaisilla avauksilla ovat he usein todella skeptisiä suoria avauksia kohtaan, kuitenkin kuten yllä mainittiin vakaalla ja vahvalla sisäisellä pelillä sekä itsevarmuudella sinä voit lähestyä suorin avauksin. Voit sanoa esim. ’’Mitä helvettiä? Mä oon seissyt tässä jo 2 minuuttia ja te ette oo edes puristanu mun persettä tai yrittäny pokata mua. Mikä teitä vaivaa?’’ Muita esimerkkejä:

1.) Säästitkö sä tätä tuolia mulle?
    2.) Tuliko ikävä?
    3.) Mun tyttöystävän mielestä sä oot kuuma.
    4.) Tiiätsä miks sä oot tylsä.
    5.) Hei, missä päin on____?
    6.) Sä näytät kivalta, miten menee?
    7.) Moi. Mä en oo varmaa loukannu sua vielä?
    8.) Jumalauta! Sä näytät aivan mun vanhalta koulukaverilta!

Loput avaukset ja teoriat löydät alkuperäisestä tekstistä
    Lorentz Cinnamon
    Lorentz Cinnamon

Viestien lukumäärä : 135

Avauksia ja keskustelun aloituksia Empty Vs: Avauksia ja keskustelun aloituksia

Viesti  Lorentz Cinnamon Ma Helmi 16, 2009 3:49 pm

Tämä on minua oma toteaminen:

MIKÄ TAHANSA VOI OLLA OPENERI!

Onks sulla riittävän suuri uskottavuus siihen mitä sanot tai teet niin kyllä se sitten myös onnistuu... Aika alku vaiheessa halusin koittaa tätä. Niinpä minulla oli avauksena "Mitä tiedätte hiukkaskiihdyttimestä?"

Siinä sitten avasin sillä jokaisen setin. Hyvällä mielenkiinnolla ne sitten kuunteli kun minä kerroin hiukkaskiihdyttimestä. Sain sitten myöhemmin sinä iltana kuulla kaverilta hänen kuulevan kun jotkut muijat juttelivat... hiukkaskiihdyttimestä!

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:57 am