Monesta paikasta tulee kuultua, että avaamiseen tarvitaan jotkut tietyt hienot sanat jne jotta se olisi tarpeeksi hyvä. Minun mielestäni ihminen kykenee avaamaan setin ihan millä tahansa tavalla. Joskus on hyvä käyttää suoraa openeria (näytät suoran kiinnostuksen naiseen) tai epäsuoraa openeria (et näytä kiinnostusta naista kohtaan vaan kysyt jonkun kysymyksen tyyliin: "hankin lemmikin, keksi sille nimi") Se on ihan siitä tilanteesta kiinni. Joskus voi avata spontaanisti kommentoimalla vaikkapa jotain hauskaa tapahtumaa. You name it, it can be done. Tärkeintä avausrepliikissä on se, että itse pidät siitä joten avaaminen näyttää aidolta.
Avaustyylin valintaan kuvaan astuu tilannetaju (calibration) jota ei voi sanoin taikka tekstein oppia. Sen oppii kokemuksella; mitä tulisi sanoa missä kohtaa, milloin kykenee suutelemaan, milloin kykenee viemään himaan jne. Practise practise practise!
Tässä vielä yksi kehittelemäni "rutiini"(ja näitähän pystyy ja tulisi keksiä itse):
allue: kerro mulle jotain kivaa
tyttö: (yleensä sanoo ettei tiedä.. jos taasen alkaa kertoo jotain tyhmää juttuu nii sanot: ei me tollasesta puhuta)
jos tyttö sanoo ettei tiedä mitään kivaa heitän
allue: öh.. sä oot varmaan täysi-ikäinen? (voit heittää viel negan tyyliin: näytät teiniltä.. tilanteen mukaa)
tyttö: joo / en (yleensä joo, ku kuitenki baaris ollaan yleensä)
allue: no, kun nyt oot täysi-ikäinen niin pitäshän sun nyt jotain tietää.. oothan sä jo aikuinen ihminen
tyttö: (yleensä nauraa ja saattaa jäätyä)
allue: no okei, mä kerron jotain sitten.
allue: Mitä tykkäät liskoista? (cocky & funny tyyliin)
tyttö: (yleensä tulee joku ihme ilme ja et wtf, ei mitään väliä vastauksella. sitte ku tyttö vastannu etc nii jatkat)
allue: hahaha, eiku tää on vaa mun ja mun kavereiden insideläppä.
allue tos on vaa hauska kattoo ihmisten reaktioita ku joku kundi tulee kysyy jotai liskoista.
tyttö: yleensä repee nauruun
allue: (sit voit vielä ite imitoida tai näyttää sille tytölle et miltä se näytti ku kysyit liskoista)
Hooked.
PS: inspiraation rutiinista sain Lorentzilta, ty :Q
Avaustyylin valintaan kuvaan astuu tilannetaju (calibration) jota ei voi sanoin taikka tekstein oppia. Sen oppii kokemuksella; mitä tulisi sanoa missä kohtaa, milloin kykenee suutelemaan, milloin kykenee viemään himaan jne. Practise practise practise!
Tässä vielä yksi kehittelemäni "rutiini"(ja näitähän pystyy ja tulisi keksiä itse):
allue: kerro mulle jotain kivaa
tyttö: (yleensä sanoo ettei tiedä.. jos taasen alkaa kertoo jotain tyhmää juttuu nii sanot: ei me tollasesta puhuta)
jos tyttö sanoo ettei tiedä mitään kivaa heitän
allue: öh.. sä oot varmaan täysi-ikäinen? (voit heittää viel negan tyyliin: näytät teiniltä.. tilanteen mukaa)
tyttö: joo / en (yleensä joo, ku kuitenki baaris ollaan yleensä)
allue: no, kun nyt oot täysi-ikäinen niin pitäshän sun nyt jotain tietää.. oothan sä jo aikuinen ihminen
tyttö: (yleensä nauraa ja saattaa jäätyä)
allue: no okei, mä kerron jotain sitten.
allue: Mitä tykkäät liskoista? (cocky & funny tyyliin)
tyttö: (yleensä tulee joku ihme ilme ja et wtf, ei mitään väliä vastauksella. sitte ku tyttö vastannu etc nii jatkat)
allue: hahaha, eiku tää on vaa mun ja mun kavereiden insideläppä.
allue tos on vaa hauska kattoo ihmisten reaktioita ku joku kundi tulee kysyy jotai liskoista.
tyttö: yleensä repee nauruun
allue: (sit voit vielä ite imitoida tai näyttää sille tytölle et miltä se näytti ku kysyit liskoista)
Hooked.
PS: inspiraation rutiinista sain Lorentzilta, ty :Q