Cut The Shit

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Cut The Shit

Connecting people

2 posters

Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää

allue
    allue

Viestien lukumäärä : 123
    Ikä : 35

Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää Empty Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää

Viesti  allue Ke Helmi 11, 2009 4:13 pm

Monesta paikasta tulee kuultua, että avaamiseen tarvitaan jotkut tietyt hienot sanat jne jotta se olisi tarpeeksi hyvä. Minun mielestäni ihminen kykenee avaamaan setin ihan millä tahansa tavalla. Joskus on hyvä käyttää suoraa openeria (näytät suoran kiinnostuksen naiseen) tai epäsuoraa openeria (et näytä kiinnostusta naista kohtaan vaan kysyt jonkun kysymyksen tyyliin: "hankin lemmikin, keksi sille nimi") Se on ihan siitä tilanteesta kiinni. Joskus voi avata spontaanisti kommentoimalla vaikkapa jotain hauskaa tapahtumaa. You name it, it can be done. Tärkeintä avausrepliikissä on se, että itse pidät siitä joten avaaminen näyttää aidolta.

Avaustyylin valintaan kuvaan astuu tilannetaju (calibration) jota ei voi sanoin taikka tekstein oppia. Sen oppii kokemuksella; mitä tulisi sanoa missä kohtaa, milloin kykenee suutelemaan, milloin kykenee viemään himaan jne. Practise practise practise!

Tässä vielä yksi kehittelemäni "rutiini"(ja näitähän pystyy ja tulisi keksiä itse):

allue: kerro mulle jotain kivaa
    tyttö: (yleensä sanoo ettei tiedä.. jos taasen alkaa kertoo jotain tyhmää juttuu nii sanot: ei me tollasesta puhuta)

jos tyttö sanoo ettei tiedä mitään kivaa heitän

allue: öh.. sä oot varmaan täysi-ikäinen? (voit heittää viel negan tyyliin: näytät teiniltä.. tilanteen mukaa)
    tyttö: joo / en (yleensä joo, ku kuitenki baaris ollaan yleensä)
    allue: no, kun nyt oot täysi-ikäinen niin pitäshän sun nyt jotain tietää.. oothan sä jo aikuinen ihminen
    tyttö: (yleensä nauraa ja saattaa jäätyä)
    allue: no okei, mä kerron jotain sitten.
    allue: Mitä tykkäät liskoista? (cocky & funny tyyliin)
    tyttö: (yleensä tulee joku ihme ilme ja et wtf, ei mitään väliä vastauksella. sitte ku tyttö vastannu etc nii jatkat)
    allue: hahaha, eiku tää on vaa mun ja mun kavereiden insideläppä.
    allue tos on vaa hauska kattoo ihmisten reaktioita ku joku kundi tulee kysyy jotai liskoista.
    tyttö: yleensä repee nauruun
    allue: (sit voit vielä ite imitoida tai näyttää sille tytölle et miltä se näytti ku kysyit liskoista)

Hooked.

PS: inspiraation rutiinista sain Lorentzilta, ty :Q
    allue
    allue

Viestien lukumäärä : 123
    Ikä : 35

Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää Empty Vs: Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää

Viesti  allue Ti Maalis 24, 2009 5:03 am

Tässä ois mun yks kehittelemä avaus.. ihan hauska imo Very Happy

Menet kysymään tytöltä / tytöiltä kysymystä:

allue:Kummassa paikassa on parempi tutustua ihmiseen / pokata, baarissa vai kadulla?
    tyttö: *whatever*
    allue: jos tyttö sanoo että kadulla niin good. Jos sanoo et baaris niin käännät tämän että pokaaminen on parempaa kadulla.(tyyliin et pokaaminen ois kadulla erikoisempaa joten siksi parempi)

sitten otat tyttöä lantiosta kiinni ja liikutat johonkin pisteeseen(tyyliin 10 senttiä johonkin muuhun suuntaan) ja sanot

allue: Okei.. tässä menee mannerheimin tie ja tossa on stockmanni ja sä oot tossa stockkan edessä. Okei, hyvä.. paikka!
    sitte meet vähän kauemmas ja tuut sieltä ja: "Moro, mikäs sun nimi on?" Tyttö repee nauruun ja kertoo oman nimensä. Sitte voitki heittää siinä että kun se hymyili / nauro että se toimi. Ja jos on tytön kavereita siin vierellä niin sanot niillekki et se toimi ja et menkää pois ja antakaa meille hetki aikaa. Very Happy
    Lorentz Cinnamon
    Lorentz Cinnamon

Viestien lukumäärä : 135

Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää Empty Vs: Oma näkökulma avaamisesta + muuta sälää

Viesti  Lorentz Cinnamon Ti Maalis 24, 2009 10:23 am

allue kirjoitti:Tässä ois mun yks kehittelemä avaus.. ihan hauska imo Very Happy

Menet kysymään tytöltä / tytöiltä kysymystä:

allue:Kummassa paikassa on parempi tutustua ihmiseen / pokata, baarissa vai kadulla?
    tyttö: *whatever*
    allue: jos tyttö sanoo että kadulla niin good. Jos sanoo et baaris niin käännät tämän että pokaaminen on parempaa kadulla.(tyyliin et pokaaminen ois kadulla erikoisempaa joten siksi parempi)

sitten otat tyttöä lantiosta kiinni ja liikutat johonkin pisteeseen(tyyliin 10 senttiä johonkin muuhun suuntaan) ja sanot

allue: Okei.. tässä menee mannerheimin tie ja tossa on stockmanni ja sä oot tossa stockkan edessä. Okei, hyvä.. paikka!
    sitte meet vähän kauemmas ja tuut sieltä ja: "Moro, mikäs sun nimi on?" Tyttö repee nauruun ja kertoo oman nimensä. Sitte voitki heittää siinä että kun se hymyili / nauro että se toimi. Ja jos on tytön kavereita siin vierellä niin sanot niillekki et se toimi ja et menkää pois ja antakaa meille hetki aikaa. Very Happy

Awesome! Upeella tavalla tossa saa myös kinoa ihan varmasti... Ajattelin että vois pistää tonne Yleiseen keskusteluun pienen aiheeseen liittyvän jutun -->

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:46 am