Cut The Shit

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Cut The Shit

Connecting people

3 posters

Valaiseva Iiitta-teoria

Mar_a

Viestien lukumäärä : 29

Valaiseva Iiitta-teoria Empty Valaiseva Iiitta-teoria

Viesti  Mar_a Ke Tammi 27, 2010 12:34 pm

Ollaan tossa kavereiden kanssa juteltu Iitta-teorista ja mietin että siitä voisi tännekkin paragraaffin kirjottaa.

Eli ollaan jo pidemmän aikaa bileissä/baareissa ym. -ihan jokopuolella seurattu settien hierarkkia jakoja. Ja aina
    on tullu huomattua, että porukoissa liikkku Iitta, monesti vielä Iso-Iitta.
    Iitta on lähes aina se porukan rumin ja hauskin yksilö. Tämän takia Iitta saa myös liikkua porukassa. Hän on myös
    yleensä jollain tavalla porukan pomo -Iittaa ei saa suututtaa, muuten peli kärsii. Iitta toimii myös tarpeen tullen
    "turvamiehenä" muille porukan tytöille, sillä onhan hän äänekäs ja isokokoinen:D Jos settiin haluaa päästä sisään,
    täytyy Iitalle olla mieliksi -murtaa Iitta Shield. Tämän jälkeen muu porukka hyväksyy sinut. Iitta antaa myös
    monille epävarmoille HB:lle sen tarvittavan itsetunto/ego buustin. Yleensä Iitta myös tietää olevansa
    muodollisesti epäpätevä ja siirtyy ilomielin syrjään (----> antaa pokata porukan muita tyttöjä), kunhan
    miellytät häntä aluksi.

Kentällä on monesti tullut todistettua Iitta-teoria. Avasin erään setin testi mielessä. Tarkoitus oli olla ensiks
    se hurmuri, jonka jälkeen heitin hieman ilkäsävyisen kommentin eräästä setin HB:sta, ja silti, olin edelleen hauska. Sitten
    siirryin kommentoimaan Iittaa. Yks, kaks koko setti oli minua vastaa!
    Toinen monista testeistä tapahtui kotibileissä, jossa satuin juuri olemaan wingini kanssa tupakalla porukan Iitan kanssa.
    Kysyin Iitalta: "Kuka on teidän porukan pomo?" Iitta vastasi ylpeänä, että minä. Heitin heti perään: "Entäs hauskin?"
    Iitta vastasi vielä ylpeämmin että minä. Purskahdimme helvetilliseen nauruun wingini kanssa, en voi sanoin kuvata kuinka hauskaa
    mulla oli, kirjaimellisesti pyörimme maassa ja räkätimme. Iitta ei onneksi tajunnut että nauroimme hänelle (taisi olla vähä tyhmä)

Cheers,

Mara
    McLovin
    McLovin

Viestien lukumäärä : 100

Valaiseva Iiitta-teoria Empty Vs: Valaiseva Iiitta-teoria

Viesti  McLovin Ke Tammi 27, 2010 12:47 pm

DONT FORGET THE FATTY ONE! Ozzie puhuu tästä, mutta litta (mikä vitun sana toi on?) on fatty hänen termeissään. Tämä teoriasi on osiltaan mielestäni täysin totta. Itse en vain koe fattyn olevan yleensä porukan liideri, vaan sen avulla setit saavat selville ollaanko heitä tultu pokaamaan vai oletko tullut pitämään heidän kanssaan hauskaa.

Kun menee settiin jossa on tämä fatty, niin häntä ei saa ikinä jättää huomiotta. Muistakaa halata fattyä ja olla hänellekkin samalla tavalla mukavia kuin muillekkin setissä. Tämä fatty toimii hyvänä testaajana, mikä oikeuttaa häntä liikkumaan tämän muun setin kanssa. Fatty väittää sinun mielipiteisiin vastaan (are you giving your power away). Jätätkö hänet huomiotta (eli koitat pokata vain parhaita), jolloin hän burnaa koko setin vetämällä ne pois.

Totean vielä tähän loppuun, että jos ei muista be friendata, eli olla normaali ihminen lopullekkin setistä, niin on melkoisen epätodennäköistä, että he/hän antaisi ottaa tämän sinun HBn mukaansa. "Me tultiin tänne yhdes, niin mennää samaa matkaa kotiin"
    Lorentz Cinnamon
    Lorentz Cinnamon

Viestien lukumäärä : 135

Viesti  Lorentz Cinnamon To Tammi 28, 2010 10:02 am

Eli nyt on RSD Ozziesta kyse. Kantsii katsoa RSD Transformation jossa hän ja pari muuta mahtavaa jätkää luennoi. Sitä löytyy netistä ladattavana ihan varmasti.

Ja toi pointti on ihan oikein minkä McLovin selostaa.

Toki siihen on toinen vaihtoehto myös. Että suoraan menee juttelemaan sen hyvännäköisen kanssa. Ja jos hän hyväksyy sinut ja sinun alotteen tekemisen, niin yleensä myös muut siinä ryhmässä pystyy hyväksymään sinut... Field tested material Very Happy

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:51 am